vineri, 1 aprilie 2011

Cateceva... sa va ma povestesc !

Mia, Carla si noi





    N-am mai intrat sa postez de ceva vreme si asta din cauza ca: ba nu am avut vreme, ba mi-a fost lene, ba am frecat menta, ba m-am dus de-acasa, ba mi-am facut cafea si am stat langa ea aproape 23 de ore din 24 (si 1 min am baut cafeaua si 59 de min am dormit), ba o venit cutremuru in Japonia, ba un copil si-o scapat inghetata pe jos, ba "Basescu ii de vina!" etc...
Diana si noi
    Asta e un moment critic (din partea mamei mele pt mine ca e ora 4 noaptea/dimineata si eu stau si scriu pe blog - nu-i problema ca doar e 1 aprilie si totul e o gluma (sper)) dar cel mai critic e ca nu stiu ce poate fi atat de critic. Fara nici o logica, mergem inainte...ca si calu`... i ha ha!
    Noutati nu va aduc, ca-s grele si nu le pot cara singur. Daca vreti noutati, serviti-va!
    Asadar, trecem peste 1 aprilie si toate shit-urile mele de la ora asta... sa ma pun sa va mai povestesc cateceva...
Sobo si Diana, vindeau martisoare
    De la episodul 9 incoace tot stam pe targuieli, intelegeri/neintelegeri, si propuneri pentru Sezonul 2 - WS, ca totul sa mearga ca si uns, insa sincer, era sa fim la un pas de a inchide proiectu asta si de a incepe un alt proiect... dar am ramas la ideea "inca ne mai straduim un pic s-apoi mai vedem"... ca doar mai avem anul asta la dispozitie si celalalt (poate nu, din cauza licentei) dupa care, nimeni nu mai stie ce si unde o sa plece...)
Bobo, Puf, Piscot, Costy - Zalau
    M-as bucura sincer sa nu fiu intrebat in fiecare zi "Cand apare ep X", dar nu o sa scap niciodata (se pare) de intrebarea asta, insa, pot sa spun ca episodul 10 este in curs de executie (la nivel de scenariu-pt ca pregatim ceva mai complicat fata de ce am facut pana acum), insa nu promit ca va fi mai tare, mai fain, mai prost, mai nu stiu cum, pentru ca episodul 10 va fi experimentul cel mai mare de pana acum... dupa cum bine stiti, Weekend Studentesc, este un serial experimental, adica, un exercitiu in plus pe langa facultate...

O mica gasca intr-o mare seara!
Trecand peste... tin sa zic ca am postat pozele pe care le-ati vazut, cu prieteni, cunostinte, "fani" (autoproclamare), carora le multumesc ca sunt alaturi de noi si ne sustin... lista cu poze poate continua si o sa mai incarc poze si data viitoare.
Zalauanii
    Acuma ma duc sa pusc un cap in freza la perina, ca sincer, ii deja dor lu' patu meu de mine...







p/s: Fetelor, va tzuc! Baietilor, ma duc! Salut la toata natia!


Acelasi "Taci mah!",
Piscot :)

11 comentarii:

  1. Bine ca nu ati incheiat proiectul..!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur k nu ati inchis proiectu`:x

    iubesc ws si mi`ar fi parut rau dak` nu ar mai exista :(

    griji de voi ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Weekend stundenstesc e.eeee:
    CEL MAI TARE

    RăspundețiȘtergere
  4. Taci Ma!:)))cei mai tari...succes in continuare...Piscot snt fanul tau nr 1:X:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. am o intrebare si va rog sa nu incepeti sa aruncati cu pietre pt. k asta stim noi romanii sa facem cel mai bine...vreau sa va intreb dc nu incercati sa faceti altceva pt k aveti succes dar nu suficent in cat sa castigati bani din asta...( stiu ca o faceti din pasiune dar pasiunea nu va duce de cela mai multe ori si la implinire pe plan profesional)te vad piscot(((daca imi permiti sa-ti spun asa))) pe messenger zi si noapte ...ma rog este viata si si problema ta dar eu unul vad altfel lucrurile....eu am 2 joburi si lucraz zi si noapte si sincer ma revolta cnd te vad k vi si spui k aveti o gramada de treaba pe langa ws" si de aceea episoadele din ws nu apare saptamanal...desi nu sunt in masura sa dau sfaturi dar lasati carca parintilor si incarcati sa faceti ceva util pt viata voastra; imi plac serialele voastre dar totusi aveti o varsta si ar cam trebui sa luati taurul de coarne si daca v-am judecat gresit imi cer scuze

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, cam asa e, sunt pe mess zi si noapte, aproape tot timpul, dar nu stau la pc. pc-ul e on, eu nu-s la pc, tot timpu. Nu vreau sa iti judec "revoltarile", dar crede-ma ca avem destule pe cap. Evident, nu stau zi si noapte sa tot lucrez sau sa fac chestii productive, pt ca si ideile sunt limitate. Mai ies si eu, mai pierd vremea stand si frecand menta, uitandu-ma la filme sau alte activitati de genu, mai stau si pe mess (vorba ta) si cand imi vin idei lucrez. Nu toate sunt roz cum par... Pot sa stau 2-3 saptamani pe stop fara sa imi vina vreo idee sau sa fac ceva sau pot sa fac o gramada de chestii in 2-3 zile... Nu stiu cum sa iti explic. Apreciez faptul ca ai 2 job-uri si lucrezi zi si noapte dar eu nu vreau asta...sa imi iau un job si sa lucrez la nesfarsit pentru cineva. Ceea ce am scris pana acum pe blog e aproape strict legat de WS. Cand am zis ca avem si altele nu am precizat ce... In ultima vreme ne-am facut firma de productii audio-vizuale, am facut un scurt metraj cu actori, filmat la penitenciar in Gherla, film pe care vreau sa il bag in festival (care o fi) si cate si mai cate... nu poti sa le faci pe toate deodata...si daca mi-as lua si un job, ar trebui sa renunt la anumite chestii ceea ce m-ar impiedica sa continui cu ce am inceput.Drept dovada, am lucrat azi vara, pana in toamna, si nu puteam filma cum ne-am propus... efectiv nu puteam sa le fac pe ale mele. Nu stiu ce crezi tu, dar crede-ma nu e atat de usor cum pare...cat despre WS, un episod nu se poate realiza in 1 saptamana decat daca ne ocupam strict numai de asta (suntem 2 care face toata treaba (95%) de la zero). Trage tu concluziile, dar iti spun sincer, nu sunt o masinarie care sa fabrice chestii non-stop. Intr-adevar, sunt oameni la 18 ani care au propria afacere si sunt altii care la 50 de ani nu au realizat nimic in viata. Depinde de cum iti faci norocul... Nu am o familie bogata si nici nu am fost atat de sprijinit sa ajung unde am ajuns si sa fac ce am facut pana acum. Daca in 5 ani sunt la acelasi nivel, iti dau 100% dreptate... dar iti spun sincer ca nu vreau sa ma vad lucrand la patron, pe un salar de nimic si sa ma plang aruncand vina pe altcineva... Sa ai parte numai de bine! (Piscot - Vlad)

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim nu o să arunc cu pietre ci cu cuvinte, că suntem pe internet :D. Glumesc. Tu ai dreptate în mare ce zici și am mai purtat discuția asta cu anumite persoane (40 ani +) și da.. ar trebui să facem ceva din care să câștigăm bani. Pe domeniul nostru se rezumă la un singur lucru constant: NUNȚI. Dacă toți am gândi așa, nu ar fi nimic făcut la nivel „creativ” - totul ar fi numai money money, funny funny dacă mă înțelegi. Sunt și filme făcute pentru bani - gen Transformers (care e ok dar se simte adevărata lui menire aka boxoffice) și sunt cântăreți promovați numai pentru bani (aka Justin Bieber, Jonas Bros. , Hannah Spontana etc.) - și sincer nu cred că ei fac adevărata muzică sau că Transformers este nișa filmelor produse de-a lungul timpului.
    Da. Trebuie să trăim din asta. Sunt perfect deacord - însă preferăm să ne încercăm norocul îmbinând cele două părți (artistic cu financiar) decât să cădem în redundanța nunților pe manele - din care câștigi, dar eu unul nu vreau să fac asta toată viața. Totul se rezumă la ce te face fericit și la ce vrei tu de la viață - unii vor să filmeze nunți ca să facă bani și ei îs fericiți în rest; eu, personal, aș fi fericit să fiu apreciat pentru mai mult - you know, use my brain and shit, și să combin munca (că este în ambele părți muncă) cu creierul meu, să nu devin un șablon mecanic care filmează doar ca să filmeze și după bagă tranziții cu porumbei. That is not the life I want to live.

    Tudor „Puf” M.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da aveti dreptate intruntotu..Va apreciez f mult serialele ws ptr k sunt distractive si stiu k le faceti din placere si cu mare drag..nu neaparat ptr profit..VA DORESC SUCCES IN CONTINUARE SI NUMAI BINE :X:*!

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt acelas anonim de mai sus cu cateva randuri...vreau sa-mi cer scuze , am fost putin cam dur intr-un anumit moment,aveti dreptate dar traim in romania anului 2011 si nu de cela mai multe ori suntem fericiti sau impliniti ( asta in zilele noastre este mai degraba un lux)..nu vreau sa ma intelegeti gresit...imi iubesc tara dar nu si oamenii care o conduc...probabil ca nu este locul potrivit sa scriu aceste lucruri aici dar vroiam sa va mai spun un singur lucru; cum spuneai tu piscot ca nu-ti doresti sa lucrezi pt un patron toata viata, ei bine nici eu nu vreau asta sau mai d graba cine si-ar dori? dar trebuie sa pleci d undeva...si oricum va respect baieti pt ca la varsta voastra creati ceva frumos si sunt foarte putini tineri care reusesc acest lucru: BAFTA!

    RăspundețiȘtergere
  10. plus ca nu putem sa ajungem cu totii sefi si directori trebuie sa plecam de la o baza, chiar daca suna putin cam primitiv in secolul 21 in opinia unora dar trebuie sa ai o meserie de baza si din acel moment poti sa incerci si alte lucruri, ca sti ca daca nu-ti iese afacerea sau acel ceva ce tu ti-ai propus te poti intoarce oricand la acea meserie,( si aici nu ma refer la strungar sau mecanic pt ca s-au dus vremurile alea si la alta meserie pt care poti incepe o facultate) cu studiourile piscot credema k bucurestiul este arhiplin si prea putin pot iesi in fata...ma rog sper ca ati inteles ce am vrut sa spun...si imi cer inca odata scuze...va salut si numai bine

    RăspundețiȘtergere