sâmbătă, 17 septembrie 2011

Bine (sau nu) am revenit... :)

     Salutare dupa multa vreme (revenind pe blog)... am lipsit, ce-i drept, destul de mult si ceea ce mi-am propus nu am prea realizat... adica deloc - strict legat de WS (iar daca imi mai scapa altceva o sa revin)... si nu am luat vacanta ci mi-am luat un job, treaba care mi-a dat peste cap planurile. Nu ma plang... nu ma plang deloc pt ca am avut doar de castigat :D. Am cunoscut oameni de treaba, oameni in domeniul in care sunt eu si Pufu, oameni care ne-au ajutat si (sper) ca o sa mai beneficiem de ajutorul lor...evident si din partea noastra, idem.
     Vara asta ne-am apucat de filmat si editat nunti :) , ceea ce credeam ca nu voi face niciodata pt ca mi se parea stupid... ca doar nu de aia fac facultate ca sa filmez nunti... dar intre timp mi-am schimbat parerea si nu imi pare rau. Ca un mic apropo, nu e ceea ce imi doresc sa fac toata viata, dar e numai bine... Am sa si dezvalui firma la care lucrez, impreuna cu PUFu, pt ca (dupa mine) merita un pic de publicitate :P... AV MEDIA PRODUCTIONS (click it, din curiozitate), asta ca sa vedeti ce am mesterit vara asta si cu ce se mai ocupa.
    Sarind peste, aduc in discutie putin serialul nostru minune :), la care i-am anuntat episod nou pe data de 20 septembrie (GOD BE WITH US), insa nu stiu daca ne vom tine de data exacta pt ca, din nou, planurile se schimba la noi ca si pampersurile la sugari (sau sugaci - dupa caz), insa nu ne scuzam si vom face tot posibilul sa il postam noul episod cat de repede... luna asta (sept).


      E ora 4:30 dimineata, sunt destul de obosit, nu dorm, imi golesc niste carduri pentru ca in 3 ore ma duc din nou la filmari... alta nunta, alta distractie. :))

p/s.  Va las si un clip, pe langa pozele ce le-am facut ( n-au legatura cu firma :P ) sa va uitati ce si cum facem noi treaba.



Acelasi "Taci mah!",
Piscot

3 comentarii:

  1. Felicitari pentru clip!este foarte foarte reusit!succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. bravo......muncesti in zadar,trebuie sa recunoastem,dar se vad si rezultatele,felicitarile mele din nou,dany

    RăspundețiȘtergere