miercuri, 28 noiembrie 2012

Gata si cu filmarile la PCP...

      Ca cica am terminat filmarile la Pove cu Piscot si ca cica a intrat la post productie si cel de-al 2-lea episod.

      Am stabilit un nou record arhi multi extra mega la filmari si o performanta de a filma totul intr-o singura zi... cateva ore bune dar am terminat.

      N-am mancat, am fumat dar n-am baut, am injurat mult si totusi am ras si mai mult iar totodata ne-am si facut treaba.
Poza de la finalul filmarilor
      Vreau sa le multumesc colegutilor mei: Tudor (Puf), Ovidiu (Sobo), SS (Paul), Ema (o fata f misto) si lu frate-meu Titus, care in timp ce tinea microfonul se juca Poker pe telefon (2 in 1), pentru frumoasa cooperare.
     
      Desi, repet, a trecut o perioada destul de indelungata in care nu am produs mai nimic pe plan personal (Clujywood), am luat hotararea sa facem ceva si o sa facem cat se poate de bine si de mult.

      In alta ordine de idei, serialul WS ar trebui sa soseasca cam la fiecare sfarsit de luna (lunar) incepand de la ep 13 incolo, iar serialul Pove cu Piscot sa fie lansat in fiecare jumatate a lunii in curs astfel incat din 2 in 2 saptamani sa apara cate una din productiile noastre.

      Momentan o sa "intrerup transmisia" si o sa revin cu noutati curand. Sa nu uitati sa ne vizitati pe www.clujywood.com si daca ne sustineti dati-ne un "OK" pe facebook (gasiti tot acolo pe site).

Vedeti ca vine!
Acelasi ca nimeni altu',

Piscot     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu