sâmbătă, 3 noiembrie 2012

REvenim

SalutARE, salutN-ARE... ce mai conteaza!
REVENIM!

      Am pregatit din nou ceea ce am inceput cu destula vreme inapoia noastra dar in cele din urma ne-a ajuns asa ca tre sa depasim. Daca nu ati inteles ce am vrut sa zic, nu e problema pt ca nici eu nu tare am inteles.
      Ideea e ca o sa incepem filmarile la serialE si cand am pus E-ul ala nu a fost din greseala ci pentru ca, chiar o sa facem seriale si vor fi 2 la numar: Weekend Studentesc (WS) si Pove cu Piscot (PCP).
   
      Filmarile au inceput si probabil o sa postam cateva "dovezi" curand. Daca tot au inviat mortii de haloween a fost vremea sa inviem si noi ceea ce ne-a inviat pe noi candva.
      Desi suntem constienti ca e destula rugina pe "masinaria" noastra, ne dorim sa o indepartam cat se poate de mult si sa o aducem la starea initiala dar vom reusi numai cu ajutorul vostru, al tau, al ei, a lor etc.
     
      Am fost destul de hotarati in privinta serialului, decizia fiind sa nu il mai continuam si sa incheiem tot ce inseamna Weekend Studentesc insa ne-a luat multa vreme ca sa decidem ca TOTUSI VREM sa il continuam. Daca viitorul va fi de partea noastra, cu siguranta o sa continuam multa vreme de acu incolo.

      Cam atat de pe "platorile de filmare"... Va salut si va doresc distractie placuta, somn bun, agatzare rapida si productiva (nu lasati gravide numa daca ii musai), si numa bine la voi !:)

Acelasi "va pleznesc!"


Piscot :D

3 comentarii: